Конструктор LEGO Космічний шатл NASA Discovery 10283

Конструктор LEGO Космічний шатл NASA Discovery 10283 від компанії Premium - фото 1
10 181,48 ₴ 10 717,35 ₴
-5%
В наявності

Доставка

Нова Пошта
За тарифами перевізника
Детальніше про доставку

Оплата

Оплата на картку «Приватбанк»
Післяплата
Оплата на картку «Monobank»

Характеристики

Код товару
744394803
Виробник
LEGO
Терміни дії знижки
з 06.09.2024 по 05.12.2024

Опис

LEGO CREATOR Космічний шаттл «Діскавері» НАСА НОМЕР КАТАЛОГУ: 10283 ЛІНІЯ: ТВОРЦЬ ТОВАРІВ: 2354 ВІК: 18+ Конструктор LEGO® Space Shuttle NASA Discovery (10283) — справжнє задоволення для любителів космосу. Удосконалена модель, що складається з 2354 елементів, дозволяє сконструювати не тільки шаттл «Діскавері», але й космічний телескоп «Хаббл», запущений НАСА в 1990 році під час місії STS-31. З точки зору космонавта Багатофункціональна модель нагадує про надзвичайні досягнення Discovery Shuttle. Відкрийте трюм, щоб вивести телескоп Хаббл на орбіту та досліджувати космос звідти. Переставте елевони, витягніть шасі під час входу в атмосферу та активуйте механічну руку. У кабіні, що відкривається, є кабіна командира та екіпажу з місцем для п’яти астронавтів. Телескоп має рухомі сонячні панелі та заслінку діафрагми. Кілька підстав допоможуть вам встановити човник і телескоп разом або окремо. Будівельний проект для вас LEGO Space Shuttle NASA Discovery (10283) є частиною ряду моделей для дорослих, які пропонують розслаблення та спокій, створюючи чудові колекційні моделі. LEGO CREATOR Space Shuttle Discovery NASA 10283 Стать Хлопчики Дівчата Створюючи космічний шаттл LEGO® NASA Discovery (10283) для дорослих, ви відчуєте, що перебуваєте в дослідницькій експедиції в космос. На вас чекають години захоплюючих розваг, під час яких ви зможете побудувати шаттл Діскавері та космічний телескоп Хаббл, запущений NASA у 1990 році під час місії STS-31. Моделі мають чимало автентичних функцій, таких як відкривається вантажний відсік, висувне шасі, кабіна, що відкривається, рухомі елевони, механічна рука та п’ять крісел для екіпажу. Зроблений з цегли космічний телескоп Хаббл LEGO® має рухомі сонячні панелі та люк, як і його попередник. Шукаєте хороший подарунок для дорослої людини, яка любить творчі проекти? Модель космічного шаттла сподобається не тільки любителям космосу, а й усім, хто цікавиться захоплюючими дизайнерськими завданнями. Включає інструкції зі створення альбому, щоб надихнути надихаючі деталі дизайну. Кілька підставок перетворюють човник на привабливу прикрасу для вашого дому чи офісу. Модель човника має понад 2 дюйма (21 см) у висоту, 2 дюйма (54 см) в довжину та 3 дюйма (34 см) в ширину, що робить її чудовою прикрасою. Модель Space Shuttle є частиною серії колекційних будівельних моделей для дорослих фанатів LEGO®, які люблять веселі конструкції. Це чудова ідея подарунка для дорослих ентузіастів цегляного будівництва.